New Step by Step Map For درمان ریزش مو طب سنتی

Wiki Article

معصومه سلمانی گفت: دی ۱۸, ۱۴۰۲ در ۶:۳۳ ق.ظ سلام. با مشاورین ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند

در پایان مرحله استراحت، موی شما یک مرحله ریزش را طی می کند که به طور معمول منجر به رشد موهای جدید می شود. هنگامی که یک مو ریخته می شود، با یک موی جدید از همان فولیکول مو که درست در زیر سطح پوست قرار دارد، جایگزین می شود.

کلیه حقوق این سایت متعلق به داروخانه اینترنتی مهتاطب می‌باشد

استفاده از رژیم‌های غذایی با خاصیت ضدالتهابی. برخی از افراد ممکن است از قرص‌های روی یا بیوتین و همچنین مکمل‌های رشد مو هم برای درمان ریزش موی صورت خود استفاده کنند.

حرارت بالا باعث خرد شدن و شکستن تارهای مو می‌شود. اگر می‌خواهید موهای خود را حالت دهید، آنها را صاف و یا فر کنید، از دستگاه‌های مطمئن استفاده کنید، همچنین سری داغ آنها را برای طولانی مدت روی موی خود قرار ندهید و هر ۱۰ ثانیه دستگاه را جا به جا کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر حرارت بالای وسیله حالت‌دهنده شما، گوش یا انگشتان دستتان را می‌سوزاند، یعنی حرارتش بسیار بالا است و می‌تواند به همان اندازه موجب سوختن مو هم بشود.

مو به دلیل اینکه در معرض محیط بیرونی و هوای آلوده قرار دارد، مراقبت بیشتری می‌طلبد. در ادامه توصیه‌هایی را مطرح می‌کنیم که رعایت کردن آنها می‌تواند برای جلوگیری از ریزش مو مفید باشد.

وی ادامه داد: یکی از علت های مهم ریزش مو در خانم ها (حتی در سنین پایین تر) ریزش مو با الگوی مردانه است. در ریزش موی خانم ها، ابتدا مسائل هورمونی و تخمدان ها و وجود کیست های تخمدان ها بررسی می شود و اگر این موارد نرمال بودند، این ریزش مو؛ در دسته بندی ریزش با الگوی مردانه قرار می گیرد.

به‌صورت کلی استرس و اضطراب با الگوهای مختلف ریزش مو مرتب‌اند. آلوپسی می‌تواند در تمام بخش‌های بدن اتفاق‌بیفتد و درصورتی‌که در صورت و ریش‌ها ریزش مو دکتر شبیر آلوپسی ایجادشود، به آن آلوپسی باربا گفته خواهدشد.

آسمان کلینیک با بهره گیری از دستگاه‌های پیشرفته، خدمات لیزر و کاشت مو را برای زیبایی و جوان‌تر شدن شما ارائه می‌دهد. کاشت مو با روش میکروگرافت (بدون جراحی) با ابزارهای بسیار ظریف، تراکم بالا و نتایج طبیعی در این مرکز انجام می‌شود.

رژیم غذایی هم در گسترش و تشدید ریزش مو بی‌تأثیر نیست. غذاهای حاوی قند، تنقلات فراوری‌شده، مصرف الکل و مواردی از این‌ دست می‌توانند به افزایش التهابات پوست و تحریک پوستی بیانجامد و در نتیجه موجب ریزش موی صورت شوند.

بهتره بصورت ریشه ای با مراجعه به پزشک طب سنتی کارای درمان رو پیش بگیرید

ریزش غیر طبیعی یا موقتی مو می تواند به دلایل زیادی از جمله کمبودهای تغذیه ای، شرایط سلامتی، داروها، واکنش به محصولات مو، استرس یا بارداری باشد.

احسانی با بیان این که مهم ترین علت ریزش مو، ریزش موی ارثی و ژنتیکی و هورمونی است و به خصوص ژنتیک یک فاکتور بسیار مهم در ریزش مو است و احتمالاً باعث ریزش موهای جلو و کف سر می شود، ادامه داد: موهای پشت سر گیرنده برای هورمون های مردانه ندارد، برای همین در کاشت مو، از موهای این قسمت استفاده می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: محلول ماینوکسیدیل در ابتدا به صورت آمپول های تزریقی بود و چون رگ را گشاد می کند و باعث کم شدن فشار خون می شود. جهت تنظیم فشار خون استفاده می شد؛ اما مشاهده شد کسانی که از این دارو استفاده می کردند دچار پر مویی می شدند.

Report this wiki page